shopping

2013-08-13 / 16:36:35 / Allmänt / 0 kommentarer

gick upp vid halv tio idag och åt frukost och så! vid halv tolv så kom eve hit med sin moppe och vi åkte ner på stan och kollade lite. fick med mig ett par jeans som verkligen var behövligt och en cool kjol! sen så köpte jag presenter till fiffi som fyller år imorgon! åt även lunch på spice och det var gott
har typ spenderat 1000 spänn idag och de känns ju sådär men aja
sen åkte vi hem hit och lämnade kläder och eve fick lite så fick jag åka moppe en bit till evelin.
fick ett par dö snygga jeans som
hon inte använde så det är nice, nu har jag två jeans precis som jag behövde :)
fick även två tröjor (båda hade garderobsrensning)
nu är hon och gör en musikvideo, så vi ska träffas sen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0