fall asleep

2013-08-25 / 17:23:17 / Allmänt / 0 kommentarer

hejsan, har spelat match fredag lördag söndag denna vecka. i fredags var det innebandy mot div 1 laget Olofström men de var inte så värst bra och resultatet speglar inte matchen sen kollade vi på herrarna en stund efter det rullade jag och fiffi hemåt, sen på Ica träffade vi kp och Christoffer där vi stog och pratade ett bra tag :) efter en stund kom också walter och Carl dit, men sen drog vi hemåt och fiffi sov hos mig, vi somnade nästan direkt då båda var helt döda efter kvällen! på morgonen så kollade jag även på AIK och sen var det alagsmatch i råda där vi tyvärr förlorade med 3-2 :( efteråt så åkte jag hem och fixade mig inför lagfest, vissa var ju helt insane men det var rätt kul ändå :)) men en person har jag ju ändrat åsikt om. idag va det match mot Töreboda med 98orna och jag vill bara hem och sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0