vill aldrig vara hemma

2013-04-08 / 22:14:25 / Allmänt / 1 kommentarer
är trött på att vara hemma. för när man är hemma betyder det plugg och tråkigheter. så jag drar mig bort här ifrån ganska ofta. ikväll var jag i skogen bakom käpplunda och hade picknick! mysigt men riktigt jäkla kallt asså! men nu är jag hemma och håller på med musiken, sista delen av inlämingen sen så ska jag börja på hemkunskapen som ska var inne om typ en och en halv vecka :) 
mycket plugg men nu ska jag ta tag i skolan på riktigt och bara köra gärnet det sista!!!!
heja mig :P
puss hej!
why so snygg??

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem var du med när du hade picknick ?

Svar: evelionis
saraatellander.blogg.se

2013-04-08 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0