tiden flyger iväg

2012-09-23 / 21:58:53 / Allmänt / 0 kommentarer
hejsan!
dagarna går så fort och jag har nästan aldrig tid för bloggen...
men idag så var det att vara uppe med tuppen och tagga till DM-final i vedum.
gick ju inte hela vägen och slutresultatet blev 3-2 :(
surt!
det var de faktiskt inte värda... 
kan helt ärligt inte förstå hur det laget kunde vinna gothia....
well på vägen dit och hem så satt jag och lilla emma och pluggade spanska.
inte kul men det behövdes!
när jag kom hem dog jag på soffan ;)
nä men sen vid sju drog jag till felicia 
vi stack och åt pizza på den nya i ekängen om det heter så ;) 
helt okej var det, tog väldigt lång tid bara... 
sen åkte jag hem och nu sitter jag i sängen och bloggar när jag igentligen borde plugga...
två saker som jag inte kan :(
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0