haha

2012-09-01 / 16:58:20 / Allmänt / 1 kommentarer
jo men det där med att uppdatera gick ju bra...
kom hem från skolan och åt lite.
sen så var jag tvungen att städa för att fiffi skulle sova hos oss
så jag städade tills fiffi kom och så åkte vi typ ner till matis
var där as tidigt så vi gick och kollade runt  lite på stan och åt lite på donken innan 
kvällen pallar jag ju inte berätta i detalj men det var as kul i alla fall
träffade massor av roligt folk:)
spenderade kanske lite för mycket pengar men ...
idag så ska jag bara ner och käka och sen så åka slut på mitt band
idag så har jag kollat på dm i innebandy och kollade även på en film imorses
aja 
men jag ska nog till elins esplanad och kolla lite granna :)
aja
puss hej!
ingen bild nu, är hos flisan

Kommentarer
Postat av: Evelin

Ca hur mkt pengar har du spenderat ?

Svar: haha, typ 2-3 hundraa
saraatellander.blogg.se

2012-09-02 @ 02:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0