fredagsträning, fyfan!

2012-09-14 / 21:22:41 / Allmänt / 0 kommentarer
hej :)
idag så vet jag att det varit usel update...
ska försöka bättra mig och slänga in något i skolan då och då!
men idag så har jag haft en tråkig dag
hade träning, träning på fredagar borde typ vara olagligt ;)
sen innan fick jag göra lite engelska också :(
men när jag kom hem så var det mat och sen bar det av till sigges!!
godis<3
imorgon är det våmbsdagen och då måste jag upp tidigt :(
aja, sen så ska jag spela med alaget imorgon också:)
men nu ska jag fortsätta äta godis och sen så typ sätta på en bra film.. 
puss
höll på att hosta så det är därför det ser lite konstigt ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0