when you fall in love

2012-10-29 / 16:03:21 / Allmänt / 1 kommentarer
tjenare amigos! 
idag så var jag på skolan klockan halv 10... 
fyfan va hemskt det var eller?!
ska dit imorgon också, fast då vid elva och då är det robotgrej som gäller...
annars så gick jag och emily på stan efter åt, vi skulle hitta en mysdräkt till USA, men det fanns ju inte :(
men båda hittade varsin sak från bondelid på MQ! 
jag fick med mig en stickade kofta, jag är kär på riktigt!
såg den på galgen och så visste jag att den var min, fick den för 349:- 
så det var ett bra pris :D
är så himla nöjd, kommer verkligen ha den på måndag när skolan börjar igen!
love it!
felicia är i stockholm till onsdag så jag vete fasen vad jag ska göra på dagarna alltså :(
nu tänkte jag i alla fall sätta på en film.
snowwhite and the huntsman!

Kommentarer
Postat av: Felicia

men vi är när jag kommer hem och på söndag kollar vi skadevi??:)

Svar: ah, men jag tänkte kolla skadevi på lördag också...
saraatellander.blogg.se

2012-10-29 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0