so call me maybe?

2012-10-03 / 15:47:53 / Allmänt / 0 kommentarer
hejhej!
igår så skrev ju jag att jag inte ville springa på träningen osv,,,
vad tror ni att vi gör? 
skiter i att springa och kör ett jäkla beeptest istället, sounds fun?!? 
blääääää
gick sådär, 10,4 var det jag pallade springa...
hade säkert kunnat göra några längder till men jag var sist kvar
ville inte att alla andra skulle behöva vänta så länge :P
och med tanke på att det var på plantiden så ville jag komma igång med innebandyn istället!
annars var det la en go träning, lite dålig fokus från mitt håll men ...
aja 
idag så rullade det på som vanligt
fick hjälpa till och fixa lite med salladsbuffen på morgonen ich sånt :)
annars då? 
tänkte börja anteckna till mitt prov om typ två veckor, skönt att ha det gjort så att man kan råplugga fakta sen!
eller så gör jag det i helgen då vi inte har några matcher :(
aja nu ska jag sluta för att min dator dör snart ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0