shine bright like a diamond

2012-10-24 / 19:13:33 / Allmänt / 0 kommentarer
hej på er!
jag vet att min blogg är världens sämsta just nu!
men jag har faktiskt dragit ner på mitt datande och därför inte bloggar så ofta.
sen på dagarna har jag andra saker att göra också ;)
igår till exempel var jag med felicia och efter det var det träning!
när jag kom hem så åt jag, duschade och kollade på hollywood fruar!
sen så var det sängen som gällde, ;)
hade sov morgon till halv tio och för första gången hade jag verkligen sovmorgon ;)
brukar gå upp typ halv åtta, idag gick jag upp tio i nio!!! 
men det var skönt :D
sen idag har jag bara suttit och skrivit läkarlappar som jag kallar dem 
och jag är äntligen klar! så gött 
men nu så ska jag ta det lugnt, checka instagram lite osv ;)
följ mig föresten!
saratellander
senaste från ig ;)

puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0