oopsi

2012-10-06 / 18:22:43 / Allmänt / 1 kommentarer

har inte riktigt orken eller tiden till bloggen just nu, men jag ska försöka mitt bästa!
igår så jobbade jag till halv tre, skulle jobbat längre men min handledare säger olika saker hela tiden... ;) vid tre så var jag på skolan för att tidningen skulle komma dit och så...
bilden blev ju hemsk såklart men vem bryr sig? ;)
när jag kom hem så var jag så himla trött att jag somnade och sov två timmar :) när jag vaknade kom Linn och vi var hos henne och sen så sov jag där :)
idag var jag på stan och kollade på parkour och lite cheer, sen har jag städat och nu har vi gäster, lite senare ska jag på filmkväll hos Linn
måste sluta skriva nu :)
puss


Kommentarer
Postat av: iffff

varför ska du vara så fin för!!

Svar: ska du säga iffen! <3
saraatellander.blogg.se

2012-10-06 @ 21:32:03
URL: http://www.whiff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0