money money money

2012-10-19 / 16:49:06 / Allmänt / 2 kommentarer
hejhej!
idag var jag tvungen att vara uppe astidigt...
hade "klassfotboll" klockan åtta....
men vi vann så det var ju inte så himla ovärt + att jag missade min engelska :D
annars har allt varit som vanligt ;)
idag har jag inte speciellt mycket planer... 
ska väl plugga lite musik och så ska jag skriva massa lappar till vårt usagrej, eller så att vi ska få ihop pengar...
vi har än sålänge fått drygt 50 000 kr och vi har faktiskt några storsponsorer kvar! 
imorgon så ska jag jobba på gräddhyllan för första gången, när det på riktigt alltså :) 
det kommer säkert gå super :)
jag älskar att tjäna pengar :D
aja nu ska jag fortsätta skriva lappar tänkte jag :D
puss hej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är så himla irriterande att du tjatar om ditt jobb hela tiden!! Du tjänar ju inte så mycket och plus att du typ tiggde till dig jobbet! vem stannar på sin prao till klockan sex typ frivilligt även ifall det är kul?? du är inte vård jobbet du är fan 13 år typ, haha tönt!

Svar: sluta läsa om det är så jävla jobbigt att läsa om det? och hur vet du hur mycket jag tjänar? tiggde jag till mig jobbet? jo men vi kör på det. tydligen så lönar det sig att ha kul, att stanna var ett lyckat val. jag har jobb och inte du, antagligen därför du är så patetisk och skriver sånt här... och sen om du känner att du vill veta, så är jag faktiskt 14, tycker om dig massor! pussochkram<3
saraatellander.blogg.se

2012-10-21 @ 14:35:47
Postat av: Nellie

Den.är. Bästa. Jag heter. Nellie. Olson.

2013-06-26 @ 02:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0