mina planer idag

2012-10-02 / 17:08:53 / Allmänt / 1 kommentarer
har ju varit och jobbat idag och det är fortfarande lika roligt!
hoppas ju på att kanske få jobba lite på helgerna där :)
när jag hade slutat kollade jag i några affärer sen stack jag hem till min soffa
och där sitter jag än :) 
har ätit lite mackor och taggar träning i arenan strax :)
klockan sju om man ska vara exakt
det är löpning innan och jag pallar inte det.... 
bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
aja men vi hörs senare,
pusssss

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Vad söt du är! :)
Kram!

Svar: haha,, tack :)kram!
saraatellander.blogg.se

2012-10-02 @ 17:29:25
URL: http://missnock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0