live my life

2012-10-28 / 15:33:34 / Allmänt / 0 kommentarer
halloj!
dagen idag har gått riktigt fort... 
klockan är redan halv fyra, och då är klockan ändå en timma bakåt.
idag så har jag ju såklart (?!) varit med flisan
gick upp vid nio eller något sånt, kollade lite på tv och åt frukost ;)
sen så duschade båda och så dansade vi lite med. 
efter det tog vi hur många  bussar som helst till arenan, var bara två men ändå ;)
kollade på AIKs träningar, på tim, jimmy, kp, bilal, lukas och dom nivet?!
nu är jag hemma igen och ah, vill äta men så klart finns det ingen jävla mat.
ska tvinga pappa att beställa skor till mig idag också, så ah det blir gött eftersom att alla mina är trasiga ;)
annars ska jag börja sortera mina sockar nu.
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0