working ten to five

2012-11-24 / 08:30:39 / Allmänt / 0 kommentarer
hejhej!
eller godmorgon kanske man ska säga? idag är jag uppe tidigt för att jobba! ganska taggad faktiskt, känner lite att jag behöver pengarna till usa! så ska snart äta en brakfrukost eftersom att man inte hinner äta något under dagen och sen dra mig i väg! 
sen de där med alla kommentarer. tycker det är jättefegt att inte våga säga namn och sånt för en massa skit är vad jag har hamnat i. mina vänner också. men de kanske va iden med de hela? har kommit fram till att lägga de bakom mig för jag är den enda som vet sanningen. kommer de fram vem de är så kommer de fram.
de var allt
peace out
happy girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0