match mot p01, tagga :PPpppPPppPPPp

2012-11-22 / 16:32:35 / Allmänt / 4 kommentarer
herregud!
hej allihopa, hur är det?!
jag mår bra om ni undrar! nä men nu tänkte jag ta den daliga genomgången på vad som hänt änsålänge ;) stannade kvar efter skolan och spelade lite fotboll ;) sen så gick jag till specsavers! skulle sälja en idrottsrabatt till en där men såklart är hon inte där då... får gå tillbaka imorgon ;)
nu har jag precis vräkt i mig mat, dags att spy lite känner jag.. om en kvart ska jag åka till samligen för match mot 01: or...  alla 98 ska va med 99/00 och spela idag. taggartaggar, eller inte ;)
imorgon efter skolan så ska jag och jimmy skriva musikinlämningen, efter det taggar jag match mot lidköping eller något,, arena a 18.30 tror jag ;) shit, måste baka också.. crap... 
aja kommer hem tidigare idag så jag hinner blogga mer! brava?
puss hej!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Sara det är bara att erkänna att du gillar Jimmy!! det märks lång väg och det märks att han gillar dig med, han kommer snart göra slut med Ellen och sen komemr ni bli ihop det märks så jävla väl!!! Om du inte gillar honom varför gosar du med honom som han vore din pojkvän liksom, syftar på filmkvällen.... det syns ju att ni gillar varandra och det märks hur desperat du är efter en pojkvän men varför just jimmy märker du inte att han ärotrogen mot Ellen varför skulle han inte vara det mot dig då? Sara skaffa en annan pojkvän om du nu är så desperat!!

Svar: vill gärna veta mer än ditt "förnamn", när du vågar erkänna och stå för vad du säger kan vi snacka om de här? oki!
saraatellander.blogg.se

2012-11-23 @ 13:24:07
Postat av: Sofie

det var jag som skrev förra kommentaren kan du va snäll och svara nu?

Svar: sofie vem?
saraatellander.blogg.se

2012-11-23 @ 15:28:00
Postat av: Ellen

Asså jävla Sofie eller vad du heter är du helt jävla bäng eller? sluta lägg dig i. Om du nu håller på med Jimmy Sara, så är det jävligt lågt utav både dig och han. Filmkväll vet jag att ni hade så det hade ju kunnat hända. Skit gärna privat om du vill något "Sofie" .

Svar: men asså vi gör ju ingenting? vi är kompisar! inget har hänt och inget kommer liksom hända, han har tjej! seriöst, vad tror du om mig eller? aja orkar inte bry mig längre puss hej!
saraatellander.blogg.se

2012-11-23 @ 19:36:22
Postat av: sofie

ELLEN OVANFÖR!! det är någon som har fejkat mitt namn så nej jag är inte helt bäng, utan hon som fejkade mitt namn! SKIT jag är absolut inte sån! ELLEN det är inte jag hah

Svar: de va tydligen inte riktiga "ellen" sofie
saraatellander.blogg.se

2012-11-23 @ 21:33:17
URL: http://sofielamberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0