lååååååååååååång dag

2012-11-27 / 22:15:35 / Allmänt / 0 kommentarer
hello babes. 
idag stannade jag efter skolan till klockan halv sex, herregud vad trött och hungrig i slutet eller? gick hem med pappis och sen så åt och drog till träningen,... gick ganska bra faktiskt :) lite små jobbigt men de är bra!
har dock världens pms enligt mamma så förlåt om jag är bitchig mot er :)
har ätit ännu mera mat och nu sitter jag och äter popcorn och lite kolasås, smarrigt de :)
äter konstant, helt otroligt alltså!!!
aja nu ska jag kanske kolla portkod 1321, de är faktiskt en riiiiiktigt bra serie!
nu ska jag fortsätta äta och sen göra något vettigt! typ sova! puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0