svar+boktips

2012-03-03 / 14:08:17 / Allmänt / 0 kommentarer
sofie om tror att det här är min favorit outfit :):
om det är din favorit outfit varför har du aldrig haft den i skolan?
bra fråga, köpte linnet ganska nyligen och det passar inte med någon tröja utanpå så jag måste vänta till det är varmt! :) det är därför jag inte har haft den :)
sitter i det nya rummet som mamma och pappa fixat, jätte mysigt! känner att det är här jag kommer befinna mig hela dagarna! flisan åkte hem för ett tag sen, hon skulle träffa sin lilla kusin molly för första gången! jag ska i alla fall läsa ut min bok tillsammans som är hur grym som helst, älskar den!
sen ska jag försöka komma på någon rolig dans eller uppvärmning till cupen, fast jag skulle behöva lite inspiration och hjälp! men är man själv så är man!
ska fråga om min lilla vän vill komma hit igen sen, även fast jag var så tråkig i morses!
sen så ska jag nog måla mina naglar igen, eller ah allt har lossnat :(
TTYL

trött tjej HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0