löpning på G

2012-07-09 / 18:41:35 / Allmänt / 0 kommentarer
idag har jag som vanligt inte gjort så mycket ;)
men förövrigt så vaknade jag med en frysklump och en ispåse i sägen...
tack edvin och oscar!!!!
sen så har vi spelat fotboll osv osv..
men nu är erik och oscar på middag med deras farmor och farfar.
så jag tänkte passa på att blogga och sen så ska jag springa också ;)
pass 2 står på schemat:
uppvärmning-löpning långa intervaller- 5x5 minuter 75-80%-2 min vila mellan varje
styrka:
20 benböj-40 utfallssteg-15 armhävningar-20 situps-20 situps åt sidan-20 rygghävningar
sen stretch :)
allt som allt borde gå på cirka 50 minuter!
lagom träningspass.
puss hej!
 
hej psykopat typ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0