trögbloggat nu när skolan har börjat!

2012-01-12 / 21:40:42 / Allmänt / 1 kommentarer
Det är inte så intressant att läsa nu när skolan börjat igen! blir liksom samma att skriva om, så det kommer nog inte bli mer en ett elller två inlägg på kvällen där jag sammanfattar dagen :)
men idag så har jag varit på maxi med flisan, vi köpte lite nötter och mjölk till pappa :) sen så var det träning, helt underbar var den!!!! Alla var på grymt humör och så, känns verkligen som att allt kommer bli super! :D Nu så ska jag äta mat sen spela lite pac-xon, skiiiiit kul!
puss och godnatt!
kääääääääärlek!

Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

Har du mer bilder på laget?

Lägg ut dem isåfall så jag kan kopiera dem, hehe lite kul att ha ju :D!!

Bra tränat idag, puss and I love yoooou!

2012-01-12 @ 22:47:22
URL: http://amandaaayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0