smått seg söndag

2012-01-08 / 20:20:23 / Allmänt / 0 kommentarer

vi två åkte jag till arenan och kollade på a-lagsmatch, 23-0 blev det. Inte så roligt att kolla på, men vad gör man inte för laget?! Vid halv fyra GICK jag hem i kylan! Skit kallt ute ju :o När jag kom hem så kollade jag på teve en stund sen så hjälpte jag till att laga lite mat, köttbullar och mos blev det!
Imorgon så börjar jag och flisan med ett godis och annat onyttigt förbud! Vi ska försöka hålla det i ett halvår i alla fall ;) men vi får INTE:
äta godis
äta mcDonalds eller pizza
äta kakor eller glass
dricka läsk eller saft
fast om vi är bortbjudna så får vi äta lite vad vi vill :) Men jag kanske fikar då och då om mamma bjuder eller så :D mobilbloggar även fast jag har datorn i knät, smart tjej!
Sen så har jag kollat igenom London bilderna och det är inte mycket att se faktiskt, men någon bild kanske kommer upp någon gång! puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0