innebandy och mera innebandy

2012-01-29 / 21:25:52 / Allmänt / 1 kommentarer
Vaknade vid halv elva och då var jag tvungen att direkt gå upp och äta frulle sen fixa mig.. Skulle kolla på damlaget :) de förlora med 4-0 och spelade riktigt kasst! Sen så cyklade jag hem och åt lite lunch, :) Linn kom förbi med lite lappar ifrån konfan som var under dammatchen. Blev att vi gick till henne och fikade och sen målade naglarna, blev inte så speciellt bra heller.. ;)
Vid kvart i sex åkte vi iväg till arenan igen och kollade på F96 som spelade!
bra spelat amanda, flisan, iff, emelie och elin!
när jag kom hem så var det mat, fisk blev det :) Hoppas att jag blir smartare nu då emma ;) Hamnade som vanligt framför teven.. nu är det wallander, efter det ska jag sova!
ber om ursäkt för min dåliga updatering men jag orkade inte riktigt... måste hinna borsta tänderna innan reklamen är slut, så måste kila... puss!
cepe bild!

Kommentarer
Postat av: ifff:)))

tack sötnos! <3333

2012-01-29 @ 22:00:31
URL: http://wicchje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0