pineapple yoghurt❤❤❤

2012-12-13 / 22:35:13 / / 0 kommentarer

de är typ de bästa som finns!
smaka de någon gång, ni kommer falla direkt!
lucian idag gick oväntat bra, texterna satt till och med ;) sen efter sprang vi 28 varv runt hela skolan och skrek... askul!!! dock åkte mitt linne upp och jag visade stjärten hela tiden, men jag slutar den skolan snart så de lugnt ;)
efter skolan spelade jag fotboll... Jimmy bajskorv sköt typ av min handled så nu är den helt cepe, gos med match på lördag! imorgon är de mycket som händer, badet med klassen, nightflight, kanske klassfest, felicia sover här.. full rulle! sen måste jag plugga också.. tre jävla prov nästa vecka.
aja nu ska jag vara social mot mina kik kompisar! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0