vad jag gjorde igår!

2012-08-26 / 17:40:05 / Allmänt / 0 kommentarer
tog en lång sovmorgon igår!
stack iväg och handlade lite, eller asmycket varje påse vägde ju typ 10 kilo...
vid två så åkte jag iväg mot clasborg för att döma en match med vanessa!
fick 90:- och det är ju helt okey :)
fick gå hem eftersom att mamma inte märkte att det ringde och det var ju nästan höjdpunkten på hela dagen...
när jag kom hem bytte jag om käkade sen så kom felicia
vi gick och handlade lite som fattades till middagen och ah kollade på tv
vid typ åtta åt vi tacos och sen så stack vi ut och mötte upp kp och jimmy
vi gick hem till mig direkt och sattte på en film,
pallar ju inte berätta detaljer men det var en as rolig och härlig kväll
försökte busa och skrämma edvin och axel igår natt också, det gick sådär om man säger så..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0