tjaaaaaaaaaaaaaa ;)

2012-08-11 / 22:07:31 / Allmänt / 0 kommentarer
fyfasen va skönt att vara hemma!!!
tänkte dra igenom veckan väldigt snabbt så att ni har en liten aning om vad som har hänt :)
cupen i helsingborg var grym, älskade lag!
åkte ut i semifinal så det gick inte så värst bra, men det var straffar så vad kan man göra åt saken ? 
eh, finns inte så mycket att säga igentligen...
min madrass  höll i fyra dagar utan att pumpas mer än första gången, proud girl over here!
har sagt det men säger det igen: jag har världens bästa lag!
kom hem vid nio på söndag kväll och då var det bara att packa upp och packa om...
för klockan 06.00 dagen efter bar det av mot norrland!
10 timmars bilresa är så roligt, haha nä men med filmer så går tiden väldigt fort :)
vi käkade och gjorde inte så mycket mera den dagen ;)
tisdag: vi åkte till bönhamn och käkade lunch, samt tittade på världens gulligaste kissekatter
onsdag&torsdag: men en av dagarna så var vi i örnsköldsvik, hittade lite grejer som jag visar imorgon :)det var regnigt mesta dels så inte så mycket mer märkvärt hände ;)
fredag: sista dagen och vi åkte till barsta, rensade hallon och åt på gårdsbutiken :)
today har jag åkt bil sen klockan tio, kom hem för tre timmar sen och ah packat upp, handlat lite osv.
men nu har jag hamnat framför datorn med min bulle i bulle :D
orkar inte skriva något mera nu eller senare så vi hörs av imorgon :)
puss
vet att ni har saknat mina vackra egopix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0