jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

2012-04-06 / 22:55:50 / Allmänt / 0 kommentarer
ahoj!
tror att det betyder hej, eller jag hoppas det!
det var några tjekier på starcamp förra året som lärde oss lite ord!
min dag då:
drog till erik vid tre tror jag och sen hem igen vid sex, de skulle bort!
chillade lite vid datorn sen var det mat, kyckling och klyftpotatis!
super!
kvällen har bestått av att kolla olika program på teven, funkar bra det också!
sen har jag kommit på en deal...
kommenterar du mer, updaterar jag mer
sounds good? i think so!
nu ska jag sätta mig och måla, osen flisan du är inte sugen på att lära mig att måla som du ? du kan ju messa isf!
kisses from me :D
det snöar här :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0