fredagsmys :D

2011-10-14 / 23:10:28 / Allmänt / 0 kommentarer

hejsan, som jag skrev la jag mig i sängen och kollade på film! Big Mommas 2 blev det, den är allt rolig :) sen vid kvart över sex stack jag till Rebecka och vi spelade lite poker, utklassning då! fick par och stege och vann två gånger !! awsome! sen åkte vi ut till Ryd, det var någon kyrk grej som jag följde med på;) satt och spelade trummor och olika spel hela tiden (a) kom hem vid typ halv tio och då käkade jag spagetti och köttfärssås, smarrigt! haha, svullo jag är :d haha, dagen imorgon består av plugg, bara plugg:'( FML!!! har ju biologi prov på tisdag, vi har fett mycket prov och läxor,
måndag: har so provs del, spanska redovisning och svenska läxa
tisdag: fysikfrågor och biologi prov ! Men nu ska jag snart sova för jag är super trött, har vart en jobbig vecka faktiskt! gonatt sweethearts
dagens outfit också, fast jag hade svarta jeans i skolan, bytte när jag kom hem (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0