so med tårtan!

2011-11-07 / 14:40:11 / Allmänt / 1 kommentarer
sitter med datorn när han snackar om något, typ usa och kommuner. super intressant :)
slutar om 50 minuter vilket är skönt! När jag kommer hem så ska jag kolla på teve. Som vanligt asså ;) Jag ska också kolla om det finns en klipptid hos frisören mittemot.. mitt hår är så sjukt slitet :( Måste säkert klippa fem cm :(
FMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFML

juste, var på "helenakompis" möte imorses...
fick en as snygg tröja som vi ska ha på... den luktar fasen vinäger-.-!

Kommentarer
Postat av: ifff :))

åh, hatar helena kompis. du skulle sett tröjan skit ful D: ♥

2011-11-09 @ 17:30:40
URL: http://wicchje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0