maxi/arenan/hemma

2011-11-26 / 21:28:46 / Allmänt / 1 kommentarer
fiffi, this is for u!!!!!!! Vem är det som säger du updaterar aldrig.... du har inte bloggat på länge.. vem kan det vara ? jo DU!!!!!!!!! puss älskardig ;)
Men ah, iallafall så har jag vart på maxi och typ hjälpt till, höll på med scaners och packade varor. Inte så värst kul dåva... Direkt när jag kom hem från maxi så tog jag mina saker och drog mig mot arenan! Vi vann med 3-0 men vi spelade skit dåligt, sen märks det att man har varit borta två matcher och en veckas träningar. Min kondition suger just nu! Så på matchen dog jag i varje halvlek, men bet ihop och körde på ändå. Dock gick det inte bra personligen heller men men, har en ursäkt ;)
När jag kom hem så åt jag mat, sen satte jag mig i soffan och kollade på film med pappa! Inte helt fel alltså :) Nu ska jag gå och leta upp något att äta, ah typ godis eller något sånt! men puss!
min cam dampar och kan bara ta en bild, sen stängs det ner... så orkade inte ta en ny! ful men aja!

Kommentarer
Postat av: felicia

det har jag ju aldrig sagt!!!!

varför anklagar du mig? :( det gör fan ont!

men jag älskar dig med fast du bara är dum och slår mig hela tiden!!!!!!!!!!!!!! :(

2011-11-27 @ 09:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0