fiffi bara klagar och klagar!

2011-11-25 / 20:35:22 / Allmänt / 1 kommentarer
Bara för att jag inte bloggar hela tiden. MEN JAG ORKAR INTE !!!
I alla fall så har jag varit med bajskorven idag, vi har bara kollat på teve. Sen drog hon vid dju ungefär, då åt jag tacos! mumma!!! Ikväll ska jag dricka tea with honey, bara för att min hals ska bli superbra :thumbup: Imorgon så ska jag först till Elins och göra något med min konfa och sen så blir det match! hoppas att min hals osv håller! Som tur är möter vi vänersborg som inte är så superduperbra!
Men i alla fall hade vi soprov idag, lättsomenplätt var det! Alla tyckte att det var svårt men det var det verkligen inte! Förövrigt var skolan bra, för er som är sådär jätteintresserade av mig osv, ni ska få veta en sak. Jag köpte en chokladboll med kokos på i caféterian idag ;) Liiiv !
Nu tänkte jag hämta lite smarriga godisar tänkte jag, låter som en awsome idé? -ohyes!
men vi kanske hörs imorgon puss!

Kommentarer
Postat av: felicia

vadå klagar? va? nä? jag har inte sagt något! jag är ingen bajskorv!!!

2011-11-26 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0