chinafood!

2011-11-02 / 19:42:11 / Allmänt / 0 kommentarer
Sveriges bästa bloggare är tillbaka igen!
Ville bara berätta att jag hade en mysig dag i skolan igår! Vi satt i bilden största delen och gjorde en plansch och målade våra lerdelar! Sen gick vi ut och åt buffé på orientpalace, mums!! Vi gick på stan en stund och sen så var det dags att dra tillbaka till roboten, vi höll på typ en kvart sen drog vi :)
Hemma spelade jag och felicia fifa 08! askul ju ;o ! Vid sex drog vi på träning, sen kom jag aldrig hem igen för att jag sov hos felicia ;) Vi kollade på film, Burlesque! hann inte kolla klar men den var bra i alla fall :)
Gick upp sju idag ... Skulle ju till Ikea och A6, hittade dock inget förutom mat och en mini råtta på ikea (a) jättesöt, felicia heter den :D
När vi kom hem så kikade vi på datorn och sen målade felicia mina naglar, :thumbup:
sen var jag tvungen att åka hem ;(
Nu ska jag sätta på en tvättmaskin och sen mysa med en film tror jag, mysipysi! är väldigt trött så jag tror att jag går och lägger mig vid nio-tio eller något sånt! men vi hörs imorgon, promise!
PUBLICERA INTE -.-'...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0