manandmouse.

2011-05-22 / 20:30:30 / Allmänt / 0 kommentarer
rubriken får mig att tänka till, har märkt att jag får panik av bara tanken på åska och blixtar :S skiit läskigt ju !

är livrädd får åska och blixtar och så berättar pappa att det skulle bli åska ikväll. sitter och tror att huset ska brinna upp och att jag kommer dö...

pappa- ta det lungt, det är typ ett hus som brinner upp av en blixt varje år i sverige, och typ 1000 som skadas svårt av cykelolyckor.

sara- men ändå, det är läskigt

*på nyheterna lite senare*

ett hus har brunnit upp och förstörts totalt av ett blixtnedslag

super kul...
är livrädd får åska och blixtar och så berättar pappa att det skulle bli åska ikväll. sitter och tror att huset ska brinna upp och att jag kommer dö...
pappa- ta det lungt, det är typ ett hus som brinner upp av en blixt varje år i sverige, och typ 1000 som skadas svårt av cykelolyckor.
sara- men ändå, det är läskigt
*på nyheterna lite senare*
ett hus har brunnit upp och förstörts totalt av ett blixtnedslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0