presenter :)

2011-03-19 / 16:29:36 / Allmänt / 0 kommentarer
Imorses fick jag :
jacka :D :thumbup:
träningströja :thumbup:
träningsshorts  :thumbup:
chokladägg :thumbup:
i rymden finns inga känslor :thumbup:
2 pjamasar :thumbup:
6 par trosor :thumbup:
armband :thumbup:
örhängen :thumbup:
pippitröja (ska få den när jag är klar) :thumbup:
900 svenska riksdaler ;) :thumbup:
present kort på gina tricot :thumbup:
blockljus  :thumbup:
converse :D :thumbup:
mascara - den fick jag bara för att mamma inte vill att jag ska använda min istället för hennes ;)
fick säkert något mer men det kommer jag inte på nu :) :thumbup:
outfit ikväll ;) tycks ?
hittade en grymt söt bild som jag bara måste visa er
bästavän ♥
älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0