day on the beach!

2011-06-28 / 18:47:20 / Allmänt / 0 kommentarer
vaknade vid nio idag, åt frukost och sen stack mamma och jag ner till beachen ! Super varmt och skönt vare. Har bränt sönder hela kroppen, visar när jag är inne på datorn:) mamma är nog lite sur på mig för att jag inte lät henne smörja mig en extra gång innan hon gick. Har badat typ 6 gånger såoch allt solskydd försvann efter andra doppet typ , lyckat Sara ! Tog nyss en dusch för att skölja av mig saltet och sen har jag smörjt in hela kroppen med hudlotion, det lär behövas för att jag inte ska torka ut helt och hållet ! Jag lovar attni ska få se brännan ikväll, haha! Jag blev röd istället för brun :( nu orkar jag inte skriva mer, ~iPad~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0