3 dagar ;O

2011-06-14 / 21:38:03 / Allmänt / 2 kommentarer
shiet vad tiden går fort ! har inte bloggat på 3 dar :S Skärpning sara ! Imorgon ska jag t uddeberg med skolan, det kommer suga bajs men ändå, det blir nog chill tillslut :) Sen på torsdag så ska jag bada, och på kvällen avslutning. Ska ha en vit klänning och typ rosa converse eller något sånt:) Blev kär i en shortsdress alma skulle köpa men jag vet inte om hon har gjort det ;)
Ska gå och lägga mig strax för jag är såhääääääääääääääääääääääääääääääääär trött!!!!!! Idag har jag vart med Fredrika, sen när jag kom hem så åt jag lite och sen blev det piano som vanligt.
TAGGAR SOM FAN TILL STARCAMP ! så himla kul kommer det bli ! Det är jag Sanna, Emma och Eve som ska åka dit. Måste snart börja packa också, emma vilka väskor tar du med dig ? har panik för jag tar typ alltid med mig mest saker :S Nu ska jag byta om till pyjamas och borsta tänderna, sen krymper jag nog ner med pappa ! myspys :D
Har träning imorgon, brukar ha på torsdagar igentligen ;> Men jag loooovar på gud att jag ska blogga imorgon !
puss <3
7
random men who cares?

Kommentarer
Postat av: emma♥

tre stycken eller det blir nog fyra men..

typ två stora en mellan stor och en pytteliten, hehe!

lite många väskor men.. <3

2011-06-15 @ 15:20:08
URL: http://emmanderssonn.blogg.se/
Postat av: emma♥

ja00, jag tar min skolväska en liten liten väska och en rullväska sen träningsväskan från sib, dudå ? <3

2011-06-15 @ 16:35:18
URL: http://emmanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0