ny design :) & planer på resten av lovet typ ;)

2011-07-24 / 13:37:10 / Allmänt / 0 kommentarer
min älskade emily thompson ska fixa ny design och header till mig :) yeees, äntligen :) alma ska till sin stuga på måndag så vi kanske ska sova över från måndag till tisdag! då får jag träffa min saknade ängel innan hon åker till grekland :D sen på onsdag åker vi hem typ två eller något, och så stannar vi på torp så jag kan shoppa lite :) Vi sover hemma en natt och på morgonen så åker vi uppe till mormor och morfar ! 7 långa timmar upp dit !!!!! som tur är har pappa köpt såndär dvd att ha i bilen :) vi ska vara där i typ en vecka, sen åker jag på eskilscupen i helsingborg ! längtar som sjutton:) vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0