utbrott! står inget vettigt att läsa.

2011-01-31 / 20:02:15 / Allmänt / 1 kommentarer
JAG HATAR DIG OCH JAG MENAR DET SÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET !
du o dina jävla kränkande kommentarer, så fort man gör fel.
du tror att jag är cepeskadad och inte fattar vad jag gör fel själv, om du inte visste, jag fattar det!
du kan ju bara lägga av, jag vill inte ha dig där längre du bara förstör.
men du fattar inte det! du tror du är sååå himla rolig när du säger något men fatta att det tas fel eller ?
ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
jag hatar dig  så hårt !

Kommentarer
Postat av: emelie.

prata! (a)



loveu sara (L)

(hoppas det inte är jag,säg till isf ;s)<3

2011-02-01 @ 14:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0