myyyspyyys,

2011-01-25 / 18:22:21 / Allmänt / 2 kommentarer
hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej:)
haha, nej jag har inget liv,, iknow ;)
har tatt på mig mjukisbyxor och en suuuper skön tjocktröja, frös så mycket förut. handboll ikväll, myspys med mamma och pappa, i alla fall pappa:) mamma blir ofta så stressad av att kolla, så hon går efter typ en kvart :D
sjukt trött är jag också :( måste sooova i helgen (A)
har tree läxor tills på fredag, men dom tar jag itu med imorgon :) har faktist inte den minsta aning om vad jag ska skriva om men jag är sugen på chokladboll ;) det tycker jag att ni ska anteckna, ah om ni vill såklart. jag ska inte tvinga er,right ?
oh juste, efter skolan idag var jag mega sugen på tårta och pappa brukar alltid ha sånt på hans jobb, så jag tänkte ringa dit och fråga men det var lite för pinsamt, vill ju inte att någon ska tro att jag äter sånt hela tiden lixom. komma dit äta tårta och sen dra... hoppas att ni fattar ;)
sen påväg hem ringde jag alma, vene värför, men ändå.
nu tänkte jag kasta mig i soffan ;G

Kommentarer
Postat av: emelie (:

haha , du är skön du sara :)

<3

min lilla pussgurka :g

2011-01-25 @ 19:15:13
Postat av: emelie (:

haha , du är skön du sara :)

<3

min lilla pussgurka :g

2011-01-25 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0