fotbolls träning :)

2011-01-30 / 19:16:12 / Allmänt / 1 kommentarer
var på första träningen, skakar lite i benen fortfarade...
först fys;
kondition/styrka 4x20s
- änglahopp
- snabba fötter
- x-hopp
- fem snabba hopp, sen vända.
+ styrka i en minut, pistolsitups, rumpövningar ah massvis.
sen staffett och match , kulkul. träningen blev lite länngre än den skulle vart för ingen var efter oss:)
nu är jag hemma ska snart äta och sen hoppa in i duschen.
jag och emma har har tjockismatförbud, vi börjar i en vecka:) önska mig lycka till !
vi får inte:
äta chips
äta godis
äta kakor
dricka läsk
dricka saft
vi får:
äta popcorn på fredag/lördag ..
jag kommer dö men den som äter får ge den andre 10 kr :)
nu var maten tydligen fixad, hej ♥

Kommentarer
Postat av: emelie (:

haha :)

<3

2011-02-01 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0