nu är jag äntligen hemma :)

2011-02-20 / 18:41:29 / Allmänt / 0 kommentarer
haha det har faktiskt varit väldigt skönt med en lugn helg i stugan, och inga brutna armar detta året! :thumbup: hur bara är inte det lixom ?!
jag kom hem för typ 20 minuter sen, och nu ska vi äta mackor och dricka té, mums !
oh juste, jag glömde nästan. tack emily för den grymt gulliga kommentaren. bara så att du vet läser jag din blogg hela tiden:) saknar den tjejen enormt mycket just nu :(
men jag träffar henne i skolan i morgon, LUCKY ME :D haha nu tycker jag att jag går över gränsen i töntighet :)
haha. tänkte att ni skulle få ett riktigt långt inlägg men så blev det tydligen inte. kommer inte på något att skriva om :thumbdown:
men ikväll är det solsidan och time out, jippie x'd ?
dagens outfit; adidas tröja, gina linne och cheapmonday jeans :)
cepebild,, facelook, inte något märkvärdigt har vart i stugan hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0