ha en grym lucia, fika massor av bullar ;)

2011-12-13 / 17:07:57 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej, idag så slutade jag vid halv tre. Fast jag följde med sofie till stan en timma tror jag :)
När jag kom hem så fixade jag iordning morfars present. En del har jag gjort i slöjden, en godisstrut! och sen så har jag ju bakat rocky road som han ska få :)
Jag har också dammsugit i mitt rum, duktig tjej or what?
Nu ska jag fortsätta virka på en present till farfar, sen är alla mina små klappar klara! :D Har en överrasking att avslöja, men jag tar det nog några dagar innan det händer! Annars kommer jag inte kunna sluta tjata om det ;)
Nu ska jag fortsätta virka, är en naturbegåvning när det gäller sånt ;) Sen ska jag öva lite piano och gitarr sen så ska jag packa väskan också!!! Träning ikväll, hoppas dock inte på löpning :(
hejdå ;)'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0