livet leker :D

2011-08-09 / 23:41:21 / Allmänt / 0 kommentarer
lovisa kom hit vid typ ett och då stack vi direkt till lillegården, men såklart var det inte ett piss där :( Vi sprang in i ishallen och där var det tre små tjtjer som åkte konståkning, haha. Vi satt och kolla i typ en kvart ;o Vilket liv man har?! sen gick vi tbx hem till mig och bakade chokladbollar :) & så såg vi klart på inception, gryyyyymt bra när man väl fattar :) Ehm, sen plattade vi håret och gick till donken, var där i typ 5 min, sen drog vi till lillegården igen och där träffade vi felicia olsson :) Vi kollade på aiks match mot skara, vinst med 2-1 tror jag. Sen har jag fiffi och lovisa en egen fanclub,, http://www.facebook.com/groups/144435202309406/ !!!
sen kom vi på den grymmaste idén ! Vi drog och köpte pizza på norrmalm och sen stack vi hem och kollade på film hos fiffi :D myspys! jag bråkade med fiffi ;ss Inte bra. Fast vi är kompisar nu :D :D Nu är jag trött :thumbdown: men det har varit en grym dag i alla fall :) puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0