eskilscupen 2011, minnen för livet !

2011-08-08 / 12:52:03 / Allmänt / 0 kommentarer
kom hem vid sju igår och då åt jag en kebabtallrik och somnade ';)
det gick inte speciellt bra på cupen, men roligt hade vi! vi hade faktiskt spelet i alla matcher, men som vanligt... INGA JÄVLA MÅL! man kan ju bara skratta åt våra prestationer på cuper ;) HAHA!  har inga bilder från cupen :(
nu ska jag strax göra äggröra och bacon, frukost till mig och lunch till mamma ;) sen ska jag handla lite mat och kolla på rean i skövde,  juste ska ta kort på kläderna jag köpte i övik :) måste hitta något till linn ;S fick en klänning från spanien av henne, och jag har inte hittat något ;( mamma kommer hem vilken sekund som helst nu så jag måste fixa maten nu ; ) byyyyye'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0