fysikprov imorgon:thumbdown:

2010-11-11 / 17:00:35 / Allmänt / 1 kommentarer
sitter och pluggar till prov nu, och sen studar jag spanska med.:bigeyes: nu blir mamsen glad :thumbup: ska nog gå och lägga mig vi nio eller något idag. är suuuuper trött ! :tired:
mitt internet har dampat hela veckan. så jag har faktiskt inte tänkt på bloggen :(
förlåt för det :blush:  hihi :)
sen kan jag bara säga att jag är suuuuperglad idag :D
jag älskar dig malin :love:
jag vet att jag är ganska dålig på att visa hur mycket ni, alla mina vänner betyder ! ♥
men ni ska veta att jag älskar er utav hela mitt hjärta !
nu måste jag återgå till mitt lilla pluggande för att mamma kom hem :)
puss på er ! ♥
btw; jag diggar smilisar
bilden är tagen utav mig :D

Kommentarer
Postat av: malin(a)<3

nawe!

jag älskar dig med sara!(L)

2010-11-12 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0